prekodirati mpeg2 u divx
(prestaro za odgovor)
David
2011-11-14 16:15:25 UTC
Bok

Sa čime najbezbolnije prekodirat mpeg2 sa video kamere u divx 720*576
Nekad davno sam koristio gordian knot.. al nadam se da je sad sve to skupa
evuliralo i da sad postoji nešto kao i za wav u mp3
kko
http://www.formatoz.com/
Bax
2011-11-14 18:37:09 UTC
Bok
Sa èime najbezbolnije prekodirat mpeg2 sa video kamere u divx 720*576
Nekad davno sam koristio gordian knot.. al nadam se da je sad sve to skupa
evuliralo i da sad postoji ne¹to kao i za wav u mp3
Auto gordian knot