Mangupi polazu maturu
(prestaro za odgovor)
Robi
2006-01-27 14:41:03 UTC
Raw Message
Ajde pomazite.....

To je odlicna francuska komedija koju su nasi kinooperatori preveli
kao "Mangupi polazu maturu". Film je iz nekih 80-tih proslog
stoljeca, a ima i nastavak.

Uglavnom, interesira me koji je originalan naziv filma.

Hvala svima.

Robert
Andrej
2006-01-27 14:54:42 UTC
Raw Message

Le Sous-Doués, navodno.
Andrej
2006-01-27 14:56:08 UTC
Raw Message

ili mozda Les Sous-doués passent le bac
Robi
2006-01-27 15:02:54 UTC
Raw Message
On Fri, 27 Jan 2006 15:56:08 +0100, Andrej wrote:

> Les Sous-doués passent le bac

Ma, to je to !

Hvala....

F.R.O.M